今日有個PRE-JUDGE BRIEDING 數數手指...離我需要完成COLLECTION 還有...廿九天ONLY

我要做得切....一定....之餘仲要改好問卷然後PICK UP 返FYP 喇!!!!!!!!!!!!! 今日死人鄺MANCHI 派左喇....唔等埋我衰人--

miumiu 話聽日陪我買布 希望唔好甩我底啦hahahaahahah 有人陪我真好.....我怕悶 仲要勁耐冇見死人黃妙蓮!!!!!!

 

29 days!!!!!!!!!!!! nothing is impossible!!!!!!!! hahhahaah 好老肚

arrow
arrow
    全站熱搜

    doramei2 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()