終於完了 仲未鬆哂口氣 因為仲有四月四FYP DRAFT

PRE JUDGE 入唔到 雖然係意料中事 但有少少唔開心都正常AHHHHHH

一開始冇諗要入 做得輕髮D 又可以做自己喜歡的

但都有出過力MAAAAAA ALTHOUGH手工差....D 衫又唔完整....連STYLING ACCESSORIES 都冇加 想做既野其實冇做哂

HEEEHEEE 等四月中影相果陣儘量再做多D LA~~~~

不過好開心 應該係三年以黎最有心機整衫出黎既一次喇

其實我好ENJOY 個過程 雖然換來既副效果係殘樣 但都值既

仲有今次真係友誼的考驗HAHAHH!!!!!!!!!!!!!! 謝謝你們冇條件幫我

0401-01.jpg 

0401-02.jpg 

真係難得你地有咁賢淑一面....謝謝我

0401-03.jpg 

0401-04.jpg 
這個PRE-JUDGE 前一天 貼紙後面水印寫有DESIGNER DESIGNER DESIGNER DESIGNER DESIGNER DESIGNER DESIGNER 我可唔可以真係做到???????

0401-05.jpg 

LOVE U ALLL!

0401-06.jpg 
通了兩晚頂 辛苦哂

奇怪今年有個奇怪規矩 場內不准拍攝.... 影得丁屎咁多又俾人捉了

靜雞雞影得自己個BOOTH 咋

有點憤怒 第三個公仔做咩俾個丁字腳我!!!!!! 明明三個都係企直MAAAAA

0401-07.jpg 
係咪明顯睇到第三套HEA 爆又完全冇ACCESSORIES 呢 HAHAHAHAA

四月中STYLING 影相時真的要改改不足之處

又或DESIGN 同學們真係自己搞得成一個EXHIBITION 我都要執返靚加返應該有的ACCESSORIES!!! HEEE!!!!

0401-08.jpg 
完後黎多張

其實BACKDROP 我真係覺得好靚 唔知係MANNEQUINS 太高定係BACKDROP 太矮-- 整得咁靚其實唔太SHOW 到 係我最大遺憾 辛苦了你們

0401-09.jpg

王志立你出左咁多力又受氣 你都要謝 謝 謝 謝 謝 謝 謝 謝 謝 謝 謝 謝 謝 謝 謝 謝 謝!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

以後我會繼續努力!!!!!!!!!!!!HAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

P.S. STEVEN 的COLLECTION 我係萬分期待的 真係睇見佢果三套會令我不禁講"好靚呀好靚呀好靚呀好靚呀好靚呀好靚呀好靚呀好靚呀"

DETAIL 到咁 我真係第一次見學生的作品可以做到咁 期待!!!!!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    doramei2 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()